سلام. من لینوکس Redhat enterprise 9.1 رو از p30downloads دانلود کرده و نصب کرده ام. میخوام برای باز کردن tar.xz قابلیت لینوکس رو با دستور:
Sudo yum install xz $ نصب کنم ولی میگه “این سیستم رجیستر نشده”. در قسمت رجیستریشن دو تا key میخاد با کاما جدا شده باشند. کسی میدونه این activation key ها رو از کجا پیدا کنم؟
سلام
چرا RedHat ؟
چرا enterprise ؟
Activation Key فقط برای مشترکان رسمی Red Hat است و داخل پنل مشتری Red Hat ساخته میشود — یعنی باید:
- یک حساب Red Hat Customer Portal داشته باشید.
- یک Subscription فعال (پولی) داشته باشید.
- در بخش Systems → Activation Keys کلید تولید کنید.
اگر به تازگی میخواید با لینوکس کار کنید، اوبونتو 22 نصب کنید
میرور هاش رو هم این سرویس ها میتونید تنظیم کنید
https://www.arvancloud.ir/en/dev/linux-repository#linux-repository_tab_ubuntu