ارسال کد موفق روی میکروکنترلر اما مدار روشن نمیشود

با سلام
تازه شروع به کار با میکروکنتلر ها کردم . ممنون میشم راهنمایی کنید .
با میکروکنترلر STM32 DEV V1 30 pin کار میکنم و میخواستم یک مدار ساده ببندم با شماتیک ارسال شده اما وقتی کد زیر را موفق ارسال کردم روی میکروکنترلر مدار روشن نمیشد …البته کد موفق روی میکروکنتلر بارگذاری شد …کسی ایده ای داره چرا مدار روشن نمیشه ؟
کد :

void setup() {
  pinMode(23, OUTPUT);
}

void loop() {
  digitalWrite(23, HIGH);
  delay(1000);
  digitalWrite(23, LOW);
  delay(1000);
}

شماتیک:

سلام

این ماژول esp32 هست و stm32 نیست

متصل کردن ال‌ای‌دی به صورت مستقیم به پایه ماژول، ممکنه آسیب بزنه بهش.

اگه تا الان خود ال‌ای‌دی نسوخته باشه بهتره یه مقاومت سری کنید باهاش.