با سلام
تازه شروع به کار با میکروکنتلر ها کردم . ممنون میشم راهنمایی کنید .
با میکروکنترلر STM32 DEV V1 30 pin کار میکنم و میخواستم یک مدار ساده ببندم با شماتیک ارسال شده اما وقتی کد زیر را موفق ارسال کردم روی میکروکنترلر مدار روشن نمیشد …البته کد موفق روی میکروکنتلر بارگذاری شد …کسی ایده ای داره چرا مدار روشن نمیشه ؟
کد :
void setup() {
pinMode(23, OUTPUT);
}
void loop() {
digitalWrite(23, HIGH);
delay(1000);
digitalWrite(23, LOW);
delay(1000);
}
شماتیک:
