درود برشما راجع به پروگرام avr با ISP MKII مشکل دارم

درود برشما راجع به پروگرام avr با ISP MKII مشکل دارم BASCAM میکرو رو نمیشناسه پروگرامر رو شناخته اما تو قسمت پروگرام اسم چیپ رو نمیاره و به جای اسم میکرو چندتا علامت سوال دارم

کدوم تنظیمات رو باید انجام بدم ؟

چند تا عکس بزار تا ببینیم چی به چیه.

خارج از سوال شما، چرا داری با avr و bascom کار میکنی؟ عمرت تلف میشه . حدود 15 سال پیش لایسنس اصلی bascom رو از شرکت خریدم، پروگرامر اصلی رو هم از شرکت اصلی که اون زمان هنوز atmel بود ازشون خریدم مدل atmel ice هم پروگرامر و هم دیباگر بود اما فهمیدم ادامه دادن با avr اشتباه هست سوییچ کردم سمت میکرو های arm و الان عمدتا با stm32 ها کار میکنم. قیمت پایین ، قدرت خیلی خیلی بیشتر ، قابلیت های خیلی بیشتر و از طرف کارفرماها هم بیشتر مورد استقبال هست.

کار هم باهاشون سادست و بعد یه مدت تمرین کردن یاد میگیری.