کاربرد پورت debug در ماژول های mc20 و mc60

سلام دوستان

من دوتا ماژول mc20 دارم که پورت uart اصلیشون آسیب دیده و نمیتونم روی ماژول فریمور آپلود کنم . آیا از طریق پورت سریال debug uart میشه فریمور را آپلود کرد؟

سوال دیگر : اصلا بطور کلی کاربرد پورت سریال debug uart چه هست و توسط چه نرم افزاری باید با آن کانکت شد ؟

سلام. از اسمش هم مشخص هست که برای عیب یابی و دیباگ هست. نرم افزار اختصاصی دارند که شرکتش در اختیار مشتری های اصلیش قرار میده.

از طریق پورت debug نمیشه پروگرام کرد و فقط main

درسته توی دیتا شیت هم نوشته برای عیب یابی فریمور از این پورت استفاده میشه یکم برام مبهم هست ! آیا ممکنه برای فریمور مشکلی پیش بیاد ؟! چجوری فریمور رو عیب‌یابی می‌کنه و آیا پس از از عیب یابی اون رو اصلاح هم می‌کنه ؟