سلام
وقت همگی بخیر
بنده کار الکترونیک میکنم ولی جدیدا وارد بحث میکروها و برنامه نویسی شدم
مشکل اصلی نبود نت بین الملل هست
من با اردینو قبلا کار کردم و پروژه ساختم
راستش میخوام با esp32-s3 یه پروژه بسازم انینترنت اشیا ولی متاسفانه نمیتونم بردم رو به نرم افزار اردینو ادی بشناسونم چیکار کنم بنده در این زمینه تازه کار هستم
البته یه مقدار با کد ویژن هم قبلا کار کردم با میکروی AVRولی الان قصد دارم با اردینو ادی esp32 رو برنامه نویسی و راه اندازی کنم
از سایت سیسوگ هم نتونستم اون دوتا برنامه ای که گذاشت رو دانلود کنم لینک خراب بود کتابخانه افلاین هم جواب نداد
دوستان من حتی از سایت گیتهاب من یه چیزای دانلود کردم ولی نمیشه
حالا دوستان اگر کسی بتونه راهنمایی کنه ممنون میشم