سلام من یه esp32s3n8r2 دارم و روی اردوینو میخوام کد بزنم و یه سری تنظیمات اولیه از این ور اونور پیدا کردم و تنظیم کردم ولی وقتی یه کد ساده رو اپلود میکنم سریال مانیتور پیغام های عجیبی میده، کد اپلود میشه انگار چون تا صد در صد میره ولی هیچ اتفاقی نمیفته و وقتی دکمه ریست رو میزنم در سریال یه سری ارور میده. برد و کتابخانه هم بصورت افلاین از سرورهای خودتون گرفتم
این ماژولی هست که گرفتم
https://thecaferobot.com/store/esp32-s3-wroom-1-development-board#amfaq_product
ارور توی سریال هم این هست
ESP-ROM:esp32s3-20210327 Build:Mar 27 2021 rst:0x1 (POWERON),boot:0x8 (SPI_FAST_FLASH_BOOT) SPIWP:0xee mode:DIO, clock div:1 load:0x3fce2820,len:0x10cc load:0x403c8700,len:0xc2c load:0x403cb700,len:0x30c0 entry 0x403c88b8