سلام
یه تعداد ماژول mc60 و تعدادی هم ماژول mc60E رو از فروشگاه سیسوگ خریدم.
لطفا اگر دوستان firmware مناسب برای هر کدوم رو داره بفرسته تا آپدیت کنم.
سوال 1: آیا به آپدیت نیازی هست؟
سوال 2: اگر از خود شرکت quectel اپدیت بگیرم آیا مشکلی داره؟ (قبلا یکی از دوستان توضیه کرده بود که اینکار بهتره انجام نشه اما دلیلش رو نمیدونم)
سلام
نیازی به آپدیت نیست
فریمور هم از کوییکتل نگیرید
فریمور های جدید در ایران رجیستر نمیشند
ماژولی که از فروشگاه سیسوگ میخرید آخرین نسخه و با تمام امکانات رو داره و بدون مشکل کار میکنه
اگر نیاز شد میتونید از پشتیبانی سیسوگ بخواهید که براتون ارسال بشه