با سلام و درود این روز ها که بحث اینترنت پرو هست
ایا ما (افراد فعال در حوزه ی توسعه ی تکنولوژی ) نماینده یا صنفی داریم که بتونه در این مورد رایزنی کنه ؟ا
سلام وقت بخیر
به نظر به کسانی که جز هیئت رئیسه شرکتها هستند پیامک اینکه میتونید داشته باشید بصورت اتوماتیک داده شده
ولی اگر بصورت فریلنسر کار میکنید به نظر میاد چنین چیزی نیست حداقل من نشنیدم
چند سال هست که تلاش کردم برای ایجاد صنف الکترونیک کار و فری لنسری اما خود همکارا همراهی نمیکنن و این کار رو بی فایده میدونن و میگن نیازی به همچین چیزی نداریم.
الان یکی از نیازهامون همینه، اگر صنف داشتیم به هرکسی پروانه داشت میشد درخواست نت پرو کنیم.
راه حل جایگزین: میتونی از دانشجو ها اشتراک نتشون رو قرض بگیری که علاوه بر نت پرو یکسری سایت ها مثل یوتیوب هم باز هستن، البته نحوه استفادش این هست که باید دانشگاه برید و حضوری از نت استفاده کنید.
راه دوم: یک شرکت ثبت کنید