سلام خدا قوت
من با این پروگرامر میتونم از طریق پین های jtag و swd فریمور دامپ بگیرم ؟
و با openOCD سازگاره این پروگرامر ؟
سلام خدا قوت
من با این پروگرامر میتونم از طریق پین های jtag و swd فریمور دامپ بگیرم ؟
و با openOCD سازگاره این پروگرامر ؟
سلام و درود
بله میشه ولی تا اونجا که خاطرم هست فقط SWD پیاده سازی شده و Jtag کار نمی کنه
با openocd هم سازگاره چون از استاندارد cmsis-dap داره استفاده میکنه