راه اندازی L2TP با ipsec روی ماژول EC25-EUX 4G LTE CAT4 Quectel

کسی با این ماژول همچین چیزی راه اندازی کرده؟ با این دستور چک میشه AT+QIPSEC=? . در حال حاضر روی میکرو این پروتکل بدون ipsec رو ایجاد کردم با ppp و کویکتلم ec200a اما با ipsec نمیشه ظاهرا خیلی پیاده سازی دستیش پیچیدس و سنگینه . اگر کسی راهی بلده همچین پروتکلی با کویکتلی که موجود باشه در ایران بگه ممنون میشم . میکروم stm32h743vgtx

سلام

منظور از این پروتکل اینه که تانل l2tp رو ایجاد کردید یا ppp؟

و اینکه از چه کتابخانه ای برای سوکت استفاده کردین؟

برای l2tp باید ppp به صورت جدا راه اندازی بشه