داغ شدن max3232cse+

سلام

با آیسی max۳۲۳۲ و ch340n یک تبدیل usb_rs232 درست کردم. گاهی کار میکنه و گاهی داغ میشه. این آیسی کپی هست همه جا از همین استفاده میکنن ماجولش هم هست. خیلس سرچ کردم نمیتونم مشکل پیدا کمک. لطقا اگر نکته ای میدونین به منم یاد بدین ممنون. شماتیک ضمیمه میکنم

پ.ن. تغذیه ۳۲۳۲ رو ۳.۳ولت هم کردم مشکل برطرف نشد

برای چارج پامپ از خازن های سرامیکی ۱۰۰نانو ۱۰٪ استفاده کرده بودم. همه رو با خازن های تست شد۰ ۱۰۰نانو ±۱٪ عوض کردم. جریان هم با ۴۷۰اهم محدود کردم ظاهرا کار میکنه. دقیق نمیدونم چرا چون هم دیتاشیت ماکزیم هم تگزاس دقت ۱۰درصد گفته بودن. شاید چون کپی چینی هستش! به هر حال سه تا از این چیپ خریدم همشون فعلا کار میکنن داغ نشدن. امیدوارم این تجربه اعصاب یه نفر دیگه رو نجات بده

ممنون از به اشتراگ گذاری تجربه خوبتون

قطعا در آینده این موضوع میتونه مفید و کمک کننده به سایر دوستان باشه