درود دوستان. من خیلی وقته دنبال این میگردم شکل TRACK رو از حالت معمولی به حالت شیشه ای تغییرش بدم. یادم نمیاد چجوری میشد درستش کرد.

ببینید برای من الان اینطوریه که شفاف نیست که محل تقاطع های مسیر مشخص باشه.
و برای خودم اینطوریه

درود.
عااالیی واقعا ممنون. ![]()
سلام. جالب بود ممنون. ![]()


