من طبق آموزش های ارائه شده با استفاده از yocto ایمیج رو ساختم و بر روی V3S اجرا کردم.
پس از اون پکیج mpv برای پخش موسیقی به ایمیج اضافه کردم. برای اینکه بخوام تست کنم چند فایل صوتی توی usb فلش ریختم و به برد زدم اما برد فلش رو شناسایی نکرد. اگر شناسایی بشه باید در دایرکتوری dev فایل sda ایجاد بشه.
به تنظیمات کرنل در poky رفتم و درون فایل defconfig کانفیگ CONFIG_USB_STORAGE=y رو اعمال کردم اما باز هم فلش من شناسایی نشد.
خواستم از فضای خالی که روی sd card هست استفاده کنم. در این فضای خالی پارتیشن FAT32 ایجاد کردم. شناسایی می شه ولی باز نمی کنه و باید برای mount کردن، درون لیچی پای فرمت بشه تا mount بشه.
دوستان کسی هست بدونه که با چه کانفیگی بتونم usb فلش رو با لیچی پای بخونم؟
سلام
صرفا اون کانفیگ کافی نیست و باید درایور های مربوطه هم موجود باشند و توی دیوایس تری فعال بشند
اینجا رو بررسی کنید
نه . من تا الان تست نکردم
احتمال داره که usb برای خوندن فلش باید otg تعریف بشه؟
من برای ساخت ایمیج از این متا استفاده کردم هم فلش usb شناسایی شد هم sd card
حالا نمی دونم چه کانفیگی دلیلش هست
دلیلش این هست